Saturday, March 8, 2008

Vsichko e tolkova muhlajsalo ot povtorenie u toja svet che chuvek ako ne go posoli shte se
sparuji kato zabravena na tavana purhutka.

U sveto... kazva edin edin velik slepec ima samo 4 istorii.

Stom e taka rekoh si trebve da se iznenadvam po chesto.
trebve da zabravjam po chesto.
trebva da se zabravjam po chesto.

eto nekolko penizi da se izbega pofturenitu.

sabudi se brumbar...za podrobnosti...Kafka.

kupi si novo meze.
naprimer tubichka anshua kojato da izvukash na stenata i posle sus
maruleno listo da ja suberesh da ja uviesh akuratno i da ja spusnesh s vuje...vruzkite na
chepika ti naprimer.. u kaca s lansko kiselo zele i posle da seuvurgalja u
schukani soleti
i taka da mljasnesh..
sled kato si kruknal
samogon vodka
ot bitaka na shofjorite.

Sushto taka moje ot chustvo za vina pred progresa da pochnesh da chetesh preporuchana kniga
ot uspel prijatel i sled kato ti stane skuchno da ja posolish...
no susu sharen sol zashtoto
hartijata e suha i e nujno za sljunkootdeljaneto da ima chubrikovidni semena koito da
vuzbujdat apetita za chetene.

Izmij si zubite predi pokupka na ubav butilk.
Mislja che pieneto e mujka rabuta i e hubavo da e u mujki rod.
istinskite maje si mijat zubite predi da sednat na masata..taka ili inache shte jivejat
kratko ...no da e sladko..

Kupih si solena ribka tolkova solena e che
prilicha na nokti na bela mechka..
vturdena i na ljuspi..kato na starata baba na majkata mechka
ot reklamata na Coka Kola
ot biografijata na etiketa stava vupros za jitel na aljaska.

Slojih ja v chnijata i ja pitah verno li si ot tam bre.
Pochti kato ot Turnu Magurele tolkova si ot daleche.

I tja mi namigna...
S kvo shte me...
i a az vikam s Finlandija bre ..
uvajenieto si e uvajenie...

Da kaza tja beh tam ..vednuj si pluvah v Barencevo more i edna kometa s finlandski
trezvenici beshe spusnala tajnu edna mreja sus ruski Stolichanki obviti s Kaspijski Hajver
za mitnicheska dezinformacija
i az si hapnah malko...no se opletoh i posle kato izvadiha mrejata ot neturpenie da fanat
stolichankite me iztreljaha
kato hvurlen plosuk kamuk ot vljubem shvejcarski botanik pred ljubimata si schetovoditelka
i se pluznah kato debel lebed po Jenevskoto i togava albatrosa Gocho me kluvna i pravo v
Aljaska na studentska brigada....

i taka do bezkraj...do utre pone..

1 comment:

Ясмина said...

прилича на историята на онова пражко паве, което последно видяхме преди около година на един цветен пазар в софето да пие кафе...